Nasze menu

Dieta Optimal
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekKasza jaglana z suszonymi morelami i musem brzoskwiniowymPasztet z cukinii z żytnim pieczywemDrobiowe roladki faszerowane oliwkami i mozzarellą, kasza pęczak i surówką z czerwonej kapustyCiasto marchewkowe z rodzynkami i skórką z pomarańczySałatka z kaszą bulgur i warzywami
WtorekPasztet drobiowy z sosem żurawinowym, żytnim pieczywem i ogórkiem konserwowymKoktajl detox z imbirem i burakiemChilli con carne z brązowym ryżemMiniserniczek z owocamiSałatka z grillowanymi warzywami i serem feta
ŚrodaPasta jajeczno twarogowa z oliwkami i kaparami z żytnim chlebem i warzywamiSałatka owocowa z ryżem paraboiledKotlety mielone z burakiem, ryżem i surówka z kiszonej kapusty
Zielony koktajl z bananem
Zapiekana cukinia z nadzieniem warzywnym z kaszą gryczaną białą niepaloną
CzwartekMigdałowa owsianka z jabłkiem, cynamonem i rodzynkamiSałatka z pomarańczą, szpinakiem w orzeźwiającym miętowym sosieKurczak po tajsku z ryżem jaśminowymPorzeczkowa panna cota z gorzką czekoladąSałatka grecka ze świeżą papryką, serem feta i sosem bazyliowym
PiątekHummus z suszonymi pomidorami i jajkiem w koszulceGryczanka bakaliowo orzechowa z jabłkiemPieczony dorsz w sosie maślano cytrynowym z puree z marchewkiZiołowe frytki z batatów z domowym ketchupemSałatka z gruszką, camembertem i orzechami włoskimi
SobotaSerek wiejski z suszonymi pomidorami i pestkami dyni z ogórkiem i żytnim pieczywemSmoothie warzywno owocowe ze szpinakiem i sezamemSchab nadziewany pieczarkami i szpinakiem w lekkim sosie z kaszą jaglaną i zielonymi warzywamiZbożowy baton z z suszonymi morelami i siemieniem lnianymSałatka nicejska z tuńczykiem
NiedzielaJajecznica z wędzonym łososiem, pomidorkami cherry i żytnim pieczywemKasza gryczana ze szpinakiem i suszonymi pomidorami oraz ciecierzycąPad Thai z kurczakiem i makaronem ryżowymPudding z tapioki z musem truskawkowymSałatka z pieczonymi burakami i rukolą z nasionami słonecznika i serem feta
Dieta NoFish
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekKasza jaglana z suszonymi morelami i musem brzoskwiniowymPasztet z cukinii z żytnim pieczywemDrobiowe roladki faszerowane oliwkami i mozzarellą, kasza pęczak i surówką z czerwonej kapustyCiasto marchewkowe z rodzynkami i skórką z pomarańczySałatka z kaszą bulgur i warzywami
WtorekPasztet drobiowy z sosem żurawinowym, żytnim pieczywem i ogórkiem konserwowymKoktajl detox z imbirem i burakiemChilli con carne z brązowym ryżemMiniserniczek z owocamiSałatka z grillowanymi warzywami i serem feta
ŚrodaPasta jajeczno twarogowa z oliwkami i kaparami z żytnim chlebem i warzywamiSałatka owocowa z ryżem paraboiled
Kotlety mielone z burakiem, ryżem i surówka z kiszonej kapusty
Zielony koktajl z bananemZapiekana cukinia z nadzieniem warzywnym z kaszą gryczaną białą niepaloną
CzwartekMigdałowa owsianka z jabłkiem, cynamonem i rodzynkamiSałatka z pomarańczą, szpinakiem w orzeźwiającym miętowym sosieKurczak po tajsku z ryżem jaśminowymPorzeczkowa panna cota z gorzką czekoladąSałatka grecka ze świeżą papryką, serem feta i sosem bazyliowym
PiątekHummus z suszonymi pomidorami i jajkiem w koszulceGryczanka bakaliowo orzechowa z jabłkiemCiecierzyca po marokańsku z suszonymi morelami, curry i cynamonem z kuskusemZiołowe frytki z batatów z domowym ketchupemSałatka z gruszką, camembertem i orzechami włoskimi
SobotaSerek wiejski z suszonymi pomidorami i pestkami dyni z ogórkiem i żytnim pieczywemSmoothie warzywno owocowe ze szpinakiem i sezamem
Schab nadziewany pieczarkami i szpinakiem w lekkim sosie z kaszą jaglaną i zielonymi warzywami
Zbożowy baton z z suszonymi morelami i siemieniem lnianymZapiekanka jaglana z brokułami, jajkiem, pomidorkami i pestkami słonecznika
NiedzielaJajecznica ze szczypiorkiem, pomidorkami cherry i żytnim pieczywemKasza gryczana ze szpinakiem i suszonymi pomidorami oraz ciecierzycąPad Thai z kurczakiem i makaronem ryżowymPudding z tapioki z musem truskawkowymSałatka z pieczonymi burakami i rukolą z nasionami słonecznika i serem feta

Dieta Paleo
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekMuffiny jajeczne ze szpinakiem, papryką i cukiniąDorsz w sosie kaparowym z pomidorkami cherryDrobiowe roladki faszerowane oliwkami z surówką z czerwonej kapustyKokosowy ryż z kalafiora z jabłkiem i cynamonem
WtorekOmlet kakaowy z dżemem malinowym i nasionami chiaPasztet drobiowy z suszonymi pomidorami i sosem żurwinowymChilli con carne z grillowanymi warzywami i orzechami włoskimiGrattin z batatów
ŚrodaMuffiny pomidorowo jajeczne z boczkiem i szczypiorkiemzupa tajska z wołowiną i czerwoną paprykąKotlety mielone z burakiem i surówką z kiszonej kapustyZapiekana cukinia z nadzieniem mięsno-warzywnym
CzwartekFrittata z bakłażana i cukinii, kurczak do wrapaSałatka grecka ze świeżą papryką i indykiemDuszona kapusta kiszona, Poliki wołoweTajskie curry z dynią i szpinakiem i ziemniakami
PiątekOmlet kokosowy z chilliZupa krem z gruszki i pietruszki z prażonymi pestkami dyniDorsz w sosie maślano cytrynowym na puree marchewkowymbrakLeczo z warzywami i frytkami z batatów
SobotaZielone placuszki z łososiem i natką pietruszki
Krem z awokado i banana z orzechami włoskimi
Schab nadziewany pieczarkami z puree z zniemniakamibrakMus z topinambura z suszonymi owocami
NiedzielaPlacuszki kokosowe z owocamiKrem z kalafiora z kurczakiemLeczo z indykiem i puree z selerabrakStir fry ze szpinakiem, jajkiem i suszonymi pomidorami


Dieta Wege
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekKlasyczna pasta jajeczna ze szczypiorkiem z żytnim pieczywem i pomidorkami cherryZielony koktajl z kiwi, szpinakiem i miętąRyż po meksykańsku z czerwoną fasoląBezglutenowe brownie z batatów słodzone daktylamiZapiekanka ziemniaczana z porem i zieloną soczewicą
WtorekPieczona owsianka z jabłkiem, bananem i koktajlem truskawkowymSałatka z gruszką, camembertem i orzechami włoskimiKotlety z soczewicy i pieczarek z jogurtowym sosem tzatzikiKoktajl ananasowo kokosowySałatka makaronowa z mini mozzarellą i dressingiem ziołowym
ŚrodaSerek wiejski z ogórkiem, rzodkiewką i koperkiem z żytnim pieczywem i papryką czerwonąKasza gryczana z batatami, papryką i poremBuritto z wędzonym tofu, awokado i sosem pomidorowymBezglutenowy piernik z suszonymi śliwkamiSzpinakowa sałatka z greipfrutem i białym serem
CzwartekNasza domowa granola z jogurtem naturalnym i owocamiPapryka czerwona faszerowana kaszą jaglaną i warzywamiMakaron pełnoziarnisty ze szpinakiem, suszonymi pomidoramiJagielnik na owsiano daktylowym spodzieSałatka z burakiem, rukolą, serem feta i orzechami włoskimi
PiątekKulki twarogowe z chili z czarnym sezamem i pieczywemKoktajl bananowo gruszkowy z cynamonemStir fry ze szpinakiem, i suszonymi pomidorami z kaszą gryczanąSałatka owocowa z chia i jagodami gojiPlacuszki z cukinii i marchewki z sosem koperkowym
SobotaMigdałowa owsianka z jabłkiem, cynamonem, rodzynkami i jogurtem naturalnymTabbouleh z kaszą gryczaną i warzywamiParmigiana z cukinii z brązowym ryżemKrem z kalafiora z kurkumąTortilla z serkiem jogurtowym, oliwkami i ogórkiem
NiedzielaZapiekanka jajeczna z jarmużem i chlebem razowymSmoothie z gruszki, jabłka i szpinaku z awokadoLeczo z soczewicą i kaszą bulgurCiasteczka owsiane z jabłkiem i cynamonemGryczane kaszotto z burakiem i kozim serem


HealthyBox Basic
ŚniadanieObiad
PoniedziałekKlasyczna pasta jajeczna ze szczypiorkiem z żytnim pieczywem i pomidorkami cherryPulpeciki rybne z suszonymi pomidorami, na puree z dyni i fasolką szparagową
WtorekPieczona owsianka z jabłkiem, bananem i koktajlem truskawkowymGołąbki z dynią piżmową, siemieniem lnianym w sosie pomidorowym i brązowym ryżem
ŚrodaSerek wiejski z ogórkiem, rzodkiewką i koperkiem z żytnim pieczywem i papryką czerwonąBuritto z wędzonym tofu, awokado i sosem pomidorowym
CzwartekNasza domowa granola z jogurtem naturalnym i owocamiMoussaka z udek z kurczaka, bakłażanem i ziemniakami
Piątek
Kulki twarogowe z chili z czarnym sezamem i pieczywem
Pieczony mintaj w sosie koperkowym z kaszą pęczak i warzywami
SobotaMigdałowa owsianka z jabłkiem, cynamonem, rodzynkami i jogurtem naturalnymParmigiana z cukinii z brązowym ryżem
NiedzielaZapiekanka jajeczna z jarmużem i chlebem razowymSchab nadziewany pieczarkami i szpinakiem z ryżem basmati imini marchewką


Dieta Samuraja
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekKlasyczna pasta jajeczna ze szczypiorkiem i pomidorkami cherryPulpeciki rybne z suszonymi pomidorami i puree z dyniPulpeciki wołowe w sosie pomidorowo paprykowym z surówką z kiszonych ogórków i jabłkaBezglutenowe brownie z batatów słodzone daktylamiZapiekanka ziemniaczana indykiem i warzywami
WtorekJajka sadzone z pieczarkami i paprykąKoktajl ananasowo kokosowy z odżywką białkowąGołąbki z dynią piżmową, siemieniem lnianym w sosie pomidorowymPieczona owsianka z owocami, cynamonem i wiórkami kokosaSałatka makaronowa z tuńczykiem i dressingiem ziołowym
ŚrodaOmlet migdałowy z pieczonymi śliwkami i cynamonemSzpinakowa sałatka z greipfrutem, indykiemPieczone udko z kurczaka z rozmarynem na puree z dyniBezglutenowy piernik z suszonymi śliwkamiKasza gryczana z batatami, papryką i porem
CzwartekJajka na miękko z sałatką z pomidorków cherry i bazylii
Pasta z makreli z ogórkami konserwowymi
Moussaka z udek z kurczaka, bakłażanem i ziemniakami
Jagielnik na owsiano daktylowym spodzie
Papryka czerwona faszerowana kaszą jaglaną i warzywami
PiątekZapiekane jajka z marchewką, papryką i boczkiemPlacuszki z cukinii i marchewki z wędzonym łososiemPieczony mintaj w sosie kokosowo koperkowym z warzywamiPieczona szarlotka bez ciasta z żurawiną
Stir fry ze szpinakiem, i suszonymi pomidorami
SobotaJajecznica z żytnim pieczywem i warzywamiKrem z kalafiora z kurkumąPolędwiczka wieprzowa w sosie z suszonych pomidorów z surówką z kiszonej kapustyMigdałowa jaglanka z jabłkiem, cynamonem i rodzynkamiTabbouleh z kaszą gryczaną i warzywami
NiedzielaZapiekanka jajeczna z jarmużemSmoothie z gruszki, jabłka i szpinaku z awokadoSchab nadziewany pieczarkami i szpinakiem z marchewką miniCiasteczka owsiane z jabłkiem i cynamonemGryczane kaszotto z burakiem i kozim serem

Post leczniczy wg dr Dąbrowskiej
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekZielony koktajl z kiwi, szpinakiem i miętąSałatka z jarmużem, porem i suszoną śliwkąFrytki z dyni piżmowejMus grejprutowo-jabłkowy z miętąZupa pomidorowa z makaronem z cukinii
WtorekPieczone placuszki pomidorowo-marchewkoweKoktajl jagodowyZupa krem z burakówDuszone jabłka z żurawiną i cynamonemTabbouleh z kalafiora
ŚrodaSurówka z kapusty i ogórków małosolnychKoktajl truskawkowyBurgery z kalafioraPomarańczowy mus owocowo-warzywnyZupa cebulowa
CzwartekSmoothie dyniowe z cynamonem i kardamonemSurówka z czerwonej kapusty z jabłkiem i śliwkąWegański rosół z makaronem z marchewkiWiśnie prażone z cynamonem i waniliąSałatka z cykorii, buraków i jabłek
PiątekSurówka z białej rzodkwi, marchwi i kiszonego ogórkaKoktajl z malin i jabłekDuszone warzywa w sosie pomidorowymGalaretka z granatuKrem z selera naciowego
SobotaKoktajl z jabłkiem, szpinakiem i ogórkiemPikantne frytki z pietruszkiPieczone kotlety z kiszonej kapusty z sosem pomidorowymDeser dyniowy z jabłkiemMakaron koreański
NiedzielaRoladki z bakłażanaKoktajl z selerem naciowymGołąbki warzywnePieczona marchewka currySpaghetti pomidorowe z bazylią

Wyjście z postu leczniczego
ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekKlasyczna pasta jajeczna ze szczypiorkiem z żytnim pieczywem i pomidorkami cherryZielony koktajl z kiwi, szpinakiem i miętąRyż po meksykańsku z czerwoną fasoląBezglutenowe brownie z batatów słodzone daktylamiZapiekanka ziemniaczana z porem i zieloną soczewicą
WtorekPieczona owsianka z jabłkiem, bananem i koktajlem truskawkowymSałatka z gruszką, camembertem i orzechami włoskimi
Ryż po meksykańsku z czerwoną fasolą
Kotlety z soczewicy i pieczarek z jogurtowym sosem tzatziki
Koktajl ananasowo kokosowySałatka makaronowa z mini mozzarellą i dressingiem ziołowym
ŚrodaSerek wiejski z ogórkiem, rzodkiewką i koperkiem z żytnim pieczywem i papryką czerwonąKoktajl truskawkowyKasza gryczana z batatami, papryką i poremPomarańczowy mus owocowo-warzywnySzpinakowa sałatka z greipfrutem i białym serem
CzwartekNasza domowa granola z jogurtem naturalnym i owocamiPapryka czerwona faszerowana kaszą jaglaną i warzywamiMakaron pełnoziarnisty ze szpinakiem, suszonymi pomidoramiJagielnik na owsiano daktylowym spodzieSałatka z burakiem, rukolą, serem feta i orzechami włoskimi
PiątekKulki twarogowe z chili z czarnym sezamem i pieczywemKoktajl bananowo gruszkowy z cynamonemStir fry z kaszą gryczaną, szpinakiem i suszonymi pomidoramiSałatka owocowa z chia i jagodami gojiPlacuszki z cukinii i marchewki z sosem koperkowym
SobotaMigdałowa owsianka z jabłkiem, cynamonem, rodzynkami i jogurtem naturalnymTabbouleh z kaszą gryczaną i warzywamiParmigiana z cukinii z brązowym ryżemKrem z kalafiora z kurkumąTortilla z serkiem jogurtowym, oliwkami i ogórkiem
NiedzielaZapiekanka jajeczna z jarmużem i chlebem razowymSmoothie z gruszki, jabłka i szpinaku z awokadoLeczo z soczewicą i kaszą bulgurCiasteczka owsiane z jabłkiem i cynamonemGryczane kaszotto z burakiem i kozim serem